Contornu
A pompa chimica standard di a serie SLCZ hè una pompa centrifuga di aspirazione finale horizontale in una sola fase, in cunfurmità cù i standard DIN24256, ISO2858, GB5662, sò prudutti basi di pompa chimica standard, trasferendu liquidi cum'è bassa o alta temperatura, neutru o corrosivi, puliti. o cù solidi, tossichi è inflammabili etc.
Caratteristicu
Casing: Struttura di sustegnu di u pede
Impeller: Chiudi girante. A forza di spinta di e pompe di a serie SLCZ hè equilibrata da palette posteriori o fori di equilibriu, riposu da cuscinetti.
Coperta: Inseme cù a glàndula di sigillatura per fà l'abitazione di sigillatura, l'alloghju standard deve esse equipatu cù diversi tipi di tippi di sigilli.
Segellu di l'arbre: Sicondu u scopu sfarente, u sigillo pò esse un sigillo meccanicu è un sigillo di imballaggio. U flussu pò esse internu, self-flush, flush da l'esternu, ecc, per assicurà una bona cundizione di travagliu è migliurà u tempu di vita.
albero: Cù a manica di l'arbulu, impediscenu l'arbulu da a corrosione da u liquidu, per migliurà u tempu di vita.
Disegnu estraibile in daretu: Back pull-out design è accoppiatore allargatu, senza smontà i tubi di scaricamentu ancu u mutore, u rotore tutale pò esse tiratu fora, cumprese l'impeller, i cuscinetti è i sigilli di l'arburu, facilità di mantenimentu.
Applicazione
Raffineria o siderurgia
Centrale di energia
Fabricazione di carta, polpa, farmacia, alimentazione, zuccheru etc.
Industria petru-chimica
Ingegneria ambientale
Specificazione
Q: max 2000 m 3/h
H: max 160 m
T: -80 ℃ ~ 150 ℃
p: max 2.5Mpa
Standard
Questa pompa di serie cumplessi cù i standard DIN24256, ISO2858 è GB5662