Imprese di fabricazione per a doppia pompa di aspirazione - POMPA SOTTO LIQUIDA - Liancheng Detail:
Contornu
A seconda generazione YW(P) a serie di pompa per acque reflue in liquidu hè un pruduttu novu è patentatu ultimu sviluppatu da questa Co. appositamente per u trasportu di diverse acque reflue in condizioni di travagliu duri è fattu per via di, nantu à a basa di u pruduttu di prima generazione esistente, assorbendu u sapè fà avanzatu sia in casa sia à l'esteru è utilizendu u mudellu idraulicu di a pompa sommergibile di a serie WQ di e prestazioni più eccellenti attualmente.
Caratteristici
A pompa di a seconda generazione YW(P) di a serie sottu-Luquidsewage hè cuncepita per piglià durabilità, facilità d'usu, stabilità, affidabilità è senza mantenimentu cum'è u scopu è hà i seguenti meriti:
efficienza 1.High è non-bloccare up
2. Easy usu, longa durabilità
3. Stabile, durable senza vibrazione
Applicazione
ingegneria municipale
hotel è spitali
minieri
trattamentu d'acqua
Specificazione
Q: 10-2000 m 3/h
H: 7-62 m
T: -20 ℃ ~ 60 ℃
p: max 16 bar
Foto di dettagli di u produttu:
Guida di u produttu in relazione:
"A qualità hè u più impurtante", l'impresa si sviluppa à salti è limiti
Avemu unu di i strumenti di generazione più avanzati, ingegneri è travagliadori sperimentati è qualificati, sistemi di gestione di bona qualità ricunnisciuti è una forza di vendita di prudutti qualificati amichevuli di supportu pre / post-vendita per e cumpagnie di fabricazione per a doppia pompa di aspirazione - POMPA SOTTO LIQUIDA - Liancheng, U pruduttu furnisce à tuttu u mondu, cum'è: Nova Zelanda, Bielorussia, Uzbekistan, Avemu stabilitu "esse un praticante creditable à ottene u sviluppu continuu è l'innuvazione "cum'è u nostru mottu. Vulemu sparte a nostra sperienza cù l'amichi in casa è in l'esteru, cum'è una manera di creà una torta più grande cù i nostri sforzi cumuni. Avemu parechje persone esperte in R & D è accolmu l'ordine OEM.
I prudutti è i servizii sò assai boni, u nostru capu hè assai cuntentu di questu acquistu, hè megliu cà l'aspittavamu, By Pamela da Hannover - 28.11.2018 16:25