Hot New Products Pompa di flussu assiale tubulare - armari di cuntrollu elettrici - Liancheng Detail:
Contornu
L'armadiu di cuntrollu elettricu di a serie LEC hè cuncepitu è fabbricatu meticulosamente da Liancheng Co.per mezu di assorbendu cumplettamente l'esperienza avanzata nantu à u cuntrollu di a pompa d'acqua sia in casa sia à l'esteru è perfezzione è ottimisazione cuntinua durante a produzzione è l'applicazione in parechji anni.
Caratteristicu
Stu pruduttu hè durable cù a scelta di cumpunenti eccellenti sia domestici sia impurtati è hà e funzioni di sovraccarico, cortocircuit, overflow, phase-off, prutezzione di perdite d'acqua è interruttore di timing automaticu, interruttore alternativu è avviamentu di a pompa di ricambio in un fallimentu. . Inoltre, quelli disinni, installazioni è debuggings cù esigenze speciali ponu ancu esse furniti per l'utilizatori.
Applicazione
fornitura d'acqua per edifici alti
u focu
quartieri residenziali, caldaie
circulazione di l'aria condizionata
drenaje di fognatura
Specificazione
Température ambiante: -10 ℃ ~ 40 ℃
Umidità relativa: 20% ~ 90%
Cuntrolla a putenza di u mutore: 0.37 ~ 315KW
Foto di dettagli di u produttu:
Guida di u produttu in relazione:
"A qualità hè u più impurtante", l'impresa si sviluppa à salti è limiti
Equipamentu bè gestitu, squadra di vendita prufessiunale, è megliu servizii post-vendita; Semu ancu una grande famiglia unificata, tutti si fermanu à u valore di l'impresa "unificazione, dedizione, tolleranza" per Hot New Products Tubular Axial Flow Pump - cabinets electric control - Liancheng, U pruduttu furnisce in tuttu u mondu, cum'è: Liberia , Giamaica, Johannesburg, Attenemu à una qualità eccellente, un prezzu competitivu è una consegna puntuale è un serviziu megliu, è speramu sinceramente di stabilisce una bona relazione à longu andà è a cooperazione cù i nostri novi è vechji partenarii cummerciale da tuttu u mondu. Benvenuti sinceramente à unisce à noi.
Hè veramente furtunatu di scuntrà un fornitore cusì bonu, questa hè a nostra cooperazione più soddisfatta, pensu chì travaglià torna! Di Adelaide da Macedonia - 28.01.2017 19:59