Fornitore Chine Dl Pompa Centrifuga Multistadio Marina - Pompa multistadiu verticale à pocu rumore - Liancheng Detail:
Delineatu
1.Model DLZ pompa centrifuga multi-stage verticale à pocu rumore hè un pruduttu novu stilu di prutezzione di l'ambiente è presenta una unità cumminata formata da pompa è mutore, u mutore hè un pocu rumore raffreddatu à acqua è l'usu di rinfrescante d'acqua invece. di un soffiatore pò calà u rumore è u cunsumu d'energia. L'acqua per rinfriscà u mutore pò esse sia quella chì a pompa trasporta sia quella furnita esternamente.
2. A pompa hè muntata verticalmente, cù una struttura compatta, pocu rumore, menu spaziu di terra, etc.
3. Rotary direzzione di pump: CCW viewing downward da u mutore.
Applicazione
Fornitura d'acqua industriale è cità
L'edifiziu altu hà aumentatu u supply d'acqua
sistema di climatizazione è riscaldamentu
Specificazione
Q: 6-300 m3 / h
Altezza: 24-280 m
T: -20 ℃ ~ 80 ℃
p: max 30 bar
Standard
Questa pompa di serie cumpleta cù i normi di JB/TQ809-89 è GB5657-1995
Foto di dettagli di u produttu:
Guida di u produttu in relazione:
"A qualità hè u più impurtante", l'impresa si sviluppa à salti è limiti
cuntinuà à migliurà ulteriormente, per guarantisce a merchandise di alta qualità in linea cù i bisogni standard di u mercatu è di u cumpratore. A nostra urganizazione hà una prucedura di assicurazione di qualità superiore hè digià stata stabilita per u Fornitore Chine Dl Marine Multistage Centrifugal Pump - pompa multistadio verticale à pocu rumore - Liancheng, U pruduttu furnisce in tuttu u mondu, cum'è: Slovenia, Tailanda, Qatar , "Create Valori, Servite u Cliente!" hè u scopu chì perseguitemu. Speremu sinceramente chì tutti i clienti stabiliranu una cooperazione à longu andà è mutualmente benefica cun noi. Se vulete ottene più dettagli nantu à a nostra cumpagnia, per piacè cuntattate cun noi avà!
A qualità di a materia prima di stu fornitore hè stabile è affidabile, hè sempre stata in cunfurmità cù i requisiti di a nostra sucietà per furnisce i bè chì a qualità risponde à i nostri bisogni. By Doris da Russia - 2017.09.30 16:36