Pompa in linea verticale di aspirazione finale di u prezzu più prezzu - pompa monostadiu à pocu rumore - Liancheng Detail:
Contornu
E pompe centrifughe à pocu rumore sò novi prudutti fatti per un sviluppu longu è secondu u requisitu di u rumore in a prutezzione di l'ambiente di u novu seculu è, cum'è a so caratteristica principale, u mutore usa u rinfrescante d'acqua invece di l'aria. rinfrescante, chì riduce a perdita d'energia di a pompa è u rumore, veramente un pruduttu di salvezza di energia di prutezzione di l'ambiente di nova generazione.
Classificà
Include quattru tipi:
Mudellu SLZ pompa verticale à pocu rumore;
Mudellu SLZW pompa horizontale à pocu rumore;
Mudellu SLZD pompa verticale à bassa velocità è pocu rumore;
Mudellu SLZWD pompa horizontale à pocu pressu à pocu rumore;
Per SLZ è SLZW, a vitezza di rotazione hè di 2950 rpm è di a gamma di prestazioni, u flussu <300m3/h è a testa <150m.
Per SLZD è SLZWD, a velocità di rotazione hè 1480rpm è 980rpm, u flussu <1500m3/h, a testa <80m.
Standard
Questa pompa di serie cumplessi cù i standard ISO2858
Foto di dettagli di u produttu:
Guida di u produttu in relazione:
"A qualità hè u più impurtante", l'impresa si sviluppa à salti è limiti
A nostra crescita dipende di i prudutti superiori, di i grandi talenti è di e forze tecnologiche ripetutamente rinfurzate per a Pompa In Linea Verticale di Aspirazione Verticale di Aspirazione di u Prezzu più Ecunomicu - Pompa monostadiu à pocu rumore - Liancheng, U pruduttu furnisce in tuttu u mondu, cum'è: Haiti, Sri Lanka. , Lahore, "Fà e donne più attraenti" hè a nostra filusufìa di vendita. "Essa un fornitore di marca di fiducia è preferitu di i clienti" hè u scopu di a nostra cumpagnia. Avemu statu strettu cù ogni parte di u nostru travagliu. Salutemu sinceramente l'amichi per negocià l'affari è cumincianu a cooperazione. Speremu di unisce a manu cù l'amichi in diverse industrie per creà un futuru brillanti.
U persunale di u serviziu di u cliente hè assai paziente è hà una attitudine pusitiva è prugressiva à u nostru interessu, perchè pudemu avè una cunniscenza cumpleta di u pruduttu è infine avemu un accordu, grazie! Di Christina da Firenze - 07.03.2017 13:42