Un novu coronavirus hè apparsu in Cina. Hè un tipu di virus contagiosu chì vene da l'animali è pò esse trasmessu da persona à persona.
À u cortu termini, l'impattu negativu di sta epidemia nantu à u cummerciu esteru di a Cina apparirà prestu, ma questu effettu ùn hè più una "bomba à tempu". Per esempiu, per cumbatte sta epidemia u più prestu pussibule, a festa di u Festival di Primavera hè generalmente allargata in Cina, è a consegna di parechji ordini di esportazione serà inevitabbilmente affettata. À u listessu tempu, misure cum'è a cessazione di visa, a vela, è a tenuta di esibizioni anu sospesu u scambiu di persunale trà certi paesi è a Cina. Effetti negativi sò digià prisenti è manifesta. Tuttavia, quandu l'Organizazione Mondiale di a Salute hà annunziatu chì l'epidemie chinesa era listata cum'è PHEIC, era suffissu cù dui "micca cunsigliatu" è ùn hà micca cunsigliatu alcuna restrizione di viaghju o cummerciale. In fattu, sti dui "micca cunsigliati" ùn sò micca suffissi intenzionali per "salvà a faccia" in Cina, ma riflettenu cumplettamente a ricunniscenza data à a risposta di a China à l'epidemie, è sò ancu un pragmatismu chì ùn copre nè esagera l'epidemie chì hà fattu.
Face à u coronavirus subitu, a Cina hà pigliatu una seria di misure putenti per cuntene a diffusione di u novu coronavirus. Cina hà seguitu a scienza per operà u cuntrollu è difende u travagliu per prutege a vita è a sicurità di e persone è mantene l'ordine normale di a società.
In quantu à a nostra attività, in risposta à a chjama di u guvernu, avemu pigliatu misure per prevene è cuntrullà l'epidemie.
Prima di tuttu, ùn ci sò casi cunfirmati di pneumonia causata da u novu coronavirus in a zona induve si trova a cumpagnia. E urganizemu gruppi per u monitoraghju di e cundizioni fisiche di l'impiegati, a storia di viaghju è altri registri cunnessi.
Siconda, per assicurà a pruvista di materie prime. Investigate i fornitori di materie prime di produttu, è cumunicà attivamente cun elli per cunfirmà l'ultime date previste per a produzzione è a spedizione. Sè u fornitore hè assai affettatu da l 'epidemie, è difficiule à assicurà a pruvista di materie prime, avemu da fà aghjustamenti u più prestu pussibule, è piglià misure cum'è materiale di salvezza cambiatu à assicurà supply.
In terzu, sorte l'ordine in manu per prevene u risicu di consegna tardiva. Per ordini in manu, s'ellu ci hè una pussibilità di ritardu in a consegna, negozieremu cù u cliente u più prestu pussibule per aghjustà u tempu di consegna, strive per l'intelligenza di i clienti.
Finu a ora, nimu di u persunale fora di l'uffiziu verificatu hà trovu un unicu casu di un paziente cù febbre è tosse. In seguitu, seguiteremu ancu strettamente i requisiti di i dipartimenti di u guvernu è di e squadre di prevenzione di l'epidemie per rivisione u ritornu di u persunale per assicurà chì a prevenzione è u cuntrollu in u locu.
A nostra fabbrica hà acquistatu un gran numaru di maschere mediche, disinfettanti, termometri di scala infrarossa, etc., è hà iniziatu u primu batch di travagliu di ispezione è teste di u persunale di fabbrica, mentre disinfettava in tuttu duie volte à ghjornu nantu à i dipartimenti di pruduzzione è sviluppu è l'uffizii di a pianta. .
Ancu s'ellu ùn ci hè micca sintomi di u focu truvatu in a nostra fabbrica, avemu sempre prevenzione è cuntrollu tutale, per assicurà a sicurità di i nostri prudutti, per assicurà a sicurità di l'impiegati.
Sicondu l'infurmazione publica di l'OMS, i pacchetti da a Cina ùn portaranu micca u virus. Stu focu ùn affetterà micca l'esportazioni di merchenzie transfrontaliere, cusì pudete esse assai assicurati di riceve i migliori prudutti da a Cina, è continueremu à furnisce u serviziu post-vendita di megliu qualità.
Infine, vogliu dimustrà a mo gratitùdine à i nostri clienti stranieri è amichi chì anu sempre cura di noi. Dopu à u focu, parechji vechji clienti cuntattateci per a prima volta, dumandate è cura di a nostra situazione attuale. Quì, tuttu u persunale di u Gruppu Liancheng vulete sprime u nostru ringraziu più sinceru à voi!
Tempu di post: Feb-10-2020